?

Log in

On my knees, Desire. [entries|friends|calendar]
Coral

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

[07 Aug 2006|11:29pm]
people are officially let down merchants. you all suck.
: Tangle It.

just bones? [03 Jan 2006|01:53pm]
[ mood | chipper ]

meh new years resolution nonsense, diet more dance more be lazy less, see friends more. etc etc...

anyhoo, i figured id betterupdate this thing happy new year etc.

iain i hope you arent mad about new yr i wish id come now but anyhoo still love me? and laura kt etc city on thursday still? yes, good.

i have nothing to write about but still..

sheffielding it on monday so that should be fun shopping coffee christine and malibu.. yes yes <33

blah im shhing. xx

: 3 Black Tangled Hearts - Tangle It.

~taste you. [19 Aug 2005|11:00pm]
ok so, i know no one reads my lj but just try for me:P and post please.
we all need to go out soon so everyonejust post a day /date that you can and we'll find a day when we can catch up before certain ppl leave us to get uni-fied.
x.x
: 2 Black Tangled Hearts - Tangle It.

~ go, baby go go. [12 Aug 2005|02:32pm]
[ mood | annoyed ]

so i realised, well matt realised, which makes it so much worse.. i was talking about hopefully btu most likely not going out with "friends" asap.. but no one else seems to care anyhoo, matt noticed that not one of my "friends" seems to give a shit about him or infact about meeting him properly which makes me feel horrible cause i make effort with other ppls lives and talk to iain's wife and even became civilised with lee for kt and tried to make up with laura for hayley and constantly try to meet up with laua S with no luck etc so i feel a bit shitty that no one seems to care one bit about meeting matt who ive been with for 6 months whos quite noticably made me so much happier in life..

oh well... im thinking on weds im gonna go to sheffield to see chrsitine. she doesnt knwo it yet but im gonna go see her for a day and do lunch and shopping etc, well this is of course if shes not working.. i hope not :(

anyway.. guess thats it from me because the only thing ihave to tlk about really is the NIntendo NES that i bought for matts bday soon, but no on really bothers about matt stuff so...

: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

pleeaaseee *begs* [09 Aug 2005|08:50pm]
someone, dear god anyone! please come shopping with me on thursday or friday! im SO desperate for help with boys toy shopping! its pure hell! im all stuck and screwed and what not. so yeah pweaseee * pouts* .. i'll erm.. buy you dinner? maybe? if bribary [sp?] works!?

x.x
: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

~stay still, you will tonight.. [18 Jul 2005|03:56pm]
[ mood | chipper ]

so, ok i figured id better update seeing as i havent in forever.
me and matt are really good, just got back from cornwall, so very brown and loking rather hot with blonde hair <3 *yay*
anyhoo twas my birthday the otehr week and from the boy [mine of course not iains] i recieved

*a hand crafted bracelet which looks so scarliy expensive but so pretty i adore it <3
*a garbage vinyl
*tinkerbell bed spread and make up bag **i = adore Disney <333**
*a box of chocolates
*a gift box full of stuff from lush

and.. ok i cant remember the rest =(
but ive had amazing week with him. beahces and sunsets = incredible

hmm anyhoo to do with going out ppl must make effort soon, either an obsessions with "us girl" [kt and laura] soonly to catch up , and mr iain to jig the night away [high]

i cant really be bothered to type anymore sadly enough haha but anyhoo i bought some mroe oniell trainers from a cornish surf shop and they are amazing.

i = poor </3 x.x

: 2 Black Tangled Hearts - Tangle It.

~i wanna kiss myself goodbye .. Sugar high. [07 Jul 2005|01:23pm]
[ mood | scared ]

i= bleaching my hair
i=terrified.

bleh! ihave like 90 minutes to wait its slightly nasty.. itd better look sexah...anyhoo

until it washes out <33

: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

~ whenever i'm alone with you. [05 Jul 2005|06:10pm]
[ mood | ditzy ]

So.i've decided that instead of going out this week when hardly anyone can make it,it would be better off for everyone to go out the sat'd after we all get paid. that way everyones out and although its notexactly for my birthday,... we canb pretend like it is?
hmm anyhoo ppl reply xx

: 3 Black Tangled Hearts - Tangle It.

~ birthday [02 Jul 2005|02:54pm]
not that anyone really cares too much but id really appreciate it if you came to city on the 7th as it is my bday on the 10th but im going away so out on the satd night is out of the question...
anyway reply if youre out..
: 5 Black Tangled Hearts - Tangle It.

[27 Jun 2005|01:12pm]
[ mood | nerdy ]

Image hosted by Photobucket.com

you get the idea =D

prettyful shooeess prettyful shooeesss xxx

: 4 Black Tangled Hearts - Tangle It.

~ravel in the songs that he sings <3 . [02 May 2005|07:45pm]
[ mood | cheerful ]

Sooooo im pretty sure ive been a miserable cunt lately , i do apologise. anyhoo satd was rather fun . rather fun indeed. met iains ~boy~ and he was very cute so therfore i aprove =P nah, not that shallow, hes wonderful. well done mr Iain, glad youre happy it was so awesome to see you <3
also it was a wierd night which was incredibly fun alot of ppl were out so it was fun to see everyone, i must say hollie did her -re-visit to city just amazingly. if youre gonna drink, do it properly . hoorah lol. nah hope youre ok missy, you didnt ruin the night <3

hmm anyhoo matt was out im kinda hoping ppl like him because hes so lovely and he makes me happy =)
hmm anyhoo after city stayed at matt's, phoned in sick to work on sunday got treated like a bitch onthe phoen oh well Di's a middle aged cow whos only social life revolves around bingo, ok im harsh but shes a bitch to me so its fine.
then sunday i spent sulking and snappy due to tiredness. wait no aft4r city i went to matts friends house and got sotned haha then woke ppl up having sex. THEN on sunday we went to asda and all matts friends came over for a BBQ , which was alot of fun and they all liek me which is even better <3

anyhoo we snook away for sex, and then everyone knew lol ohh well theyl get over it.
anyhoo then this morning matt dropped me off home and i went straight tro wotk for 10 am. and now im doing textiles exam stuff, and tomorrow, is ... COHEEEEEEEEEED <3333

that is all.

: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

[24 Apr 2005|06:34pm]
Image hosted by Photobucket.com
: Tangle It.

[24 Apr 2005|06:34pm]
Image hosted by Photobucket.com
: Tangle It.

~its all over but the crying . [21 Apr 2005|10:44pm]
[ mood | indescribable ]

meh boys suck , greg had to say it>>

)Ba na na, NEO, ba na na na na, SPORRIN...(*) says:
i suppose, in a way, it does seem like that, and in one way, yeah, but in another, i do miss you anyway. i replay in my head the time you were here, and i miss that, and i'd love to have you here with me more, and....i cant, and it sucks, so i try and ease that with people here because i know they are here...and i dont get them, and then i think of u, and it sucks again!

although with matt i am happy and things with grant are easier and college is ok.. so i guess.. im ok?

: Tangle It.

~ I think im paranoid .. [13 Apr 2005|10:41pm]

Bend me, break me, anyway you need me, as long as i want you baby, it's alright .. <33
: Tangle It.

~ And we ask ourselves.. where did we go wrong? [13 Apr 2005|07:12pm]
[ mood | cheerful ]

hmm ok so a few things have upset me lately and ive ranted in here about them and realised "shut up no one cares" lol although i really do appreciate the text at 6 am, i miss you too baby <3333

anyhoo i have so much work on right now college is killing me but iguess deep down i love it. pressure is sometimes a motivator,
im hoping im out iwth iain on satd cause a good jig and drink and bitch is in order, but mainly just a hug and catch up.

cisty, yes yesi am indeed out you shall get drunk and such!

hmm pictures back from city i want to scan ythem in soon <333


meh back to teh slavery of 3000 words in 2 days.

oh and if any of you have ideas to display a written study in some kind of arty way, POST? *begs*


x.x.x

: 6 Black Tangled Hearts - Tangle It.

~boys dont cry. [01 Apr 2005|10:35pm]
[ mood | depressed ]

Ive been listening to The Cure alot lately, lyrics to their songs are usually so thoughtful and generally relate alot, to alot of ppl.

meh today i got my stuff back from Grants, it was so painful i cried so much its the worst feeling to sit there and watch someone you loves heart break beacuse of yourself, but i just cant do it, theres too much other stuff i need to do alone and i know its for the best but it hurt so much i cant explain. im SO alone and i know it. im tired of being told im important to ppl. if i was really that important youd make more effort to see me and spend time with me.
anyway... i feel so delicate because today hurt so much </3 and katie im prety sure youre feeling similar so i guess maybe we shoudl have a girly night and get it out our system.. but in notts though, yeah? x.x.x

: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

~ Stellar. [30 Mar 2005|04:54pm]
[ mood | moody ]

How doyou do it? make me feel like i do..
how do you do it? it's better than i ever knew...


Hmm ok out in derby sucked monkey balls and well ive done nothing but stay in bed this holiday and see matt, seeing matt has been nice though :)

gots me some kisses and compliments on sat'd night, which was an awesome night and i hadnt seen Iain for like forever so that was good. Lots of drunk and wreckedness. oh and some lie -in on sunday *lovely*
Im pretty sick of Greg lately just lots of arguing which is shit.
meh i cant wait to get back to college just so i have something to do !!

im gonna have a bath and listen to music and sing loudly, because my life is empty and i have nothing else to do.

Oh why cant i be what you need? a new improved version of me?...

: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

~ Chase its you i want <3 [25 Mar 2005|08:25pm]
[ mood | lonely ]

Emo-like-you-care-rantCollapse )

: 1 Black Tangled Heart - Tangle It.

~ my favourite things . [24 Mar 2005|02:58pm]
Do you ever get the feeling people are avoiding spending time with you? do ir eally suck that bad ? haha

anyhoo today i got paid thus bought some jeans that look very manyly but are SO comfy, and a green bag and a little zip jacket thing.

i have work later which is a pigs anus. oh well its like £10 extra a week but seriously 2 hrs it feels so pointless to move

also today i was offered a credit card and i said no, im so proud lol but i did how every let them activate a small overdraft. not the full £250 but £100.
then i drew £50 out teh cash point and as you do, walked away haha. i ran back but i got fairly far away from my precioius pennies.
i feel like ive got so shallow in an attempt to avoid feelings. its working but im aware ppl dont like me lol.
meh i feel smelly i forgot how much i hate heat haha


Too bad the things that make you mad are my favourite things <333


City satd <3
: Tangle It.

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]